loading...
خبر ورزشی
varzesh8online بازدید : 63 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

سرمربي آلکس فرگوسن معتقد است کريستينانو رونالدو بايد هم اندازه ليونل مسي در مراسم توپ طلاي فوتبال جهان راي بياورد، زيرا اين دو بازيکن در يک سطح هستند.


فرگوسن که در منچستر يونايتد با کريستيانو رونالدو کار کرده است با حمايت از شاگرد سابق خود گفت هر دو اين بازيکنان در يک سطح هستند و تفاوت ايجاد کردن بين اين دو بازيکن کار سختي است. زيرا هر دو اين بازيکنان در يک سطح هستند .

به گزارش ايسنا،فرگوسن در گفت و گو با روزنامه‌ سان ادامه داد: هميشه بازيکنان بزرگي در فوتبال حضور داشته و خواهند داشت. در دهه شصت آلفردو دي استفانو ، فرانس پوشکاش و اوزبيو در دهه هفتاد شما يوهان کرايف و فرانس بکن بائر را به ياد مي‌آوريد و در دهه هشتاد مارکو فانباستن زبانزد بود. به نظرم آنچه که اکنون شاهد آن هستيم اين است که مسي در کنار کريستيانو رونالدو بهترين بازيکنان جهان هستند.

سرمربي منچستر يونايتد ادامه داد: فکر نمي‌کنم رقابت بين اين دو بازيکن باعث ناراحتي هر يک از آنها شود. به نظرم آنها هر کدام شرايط اخلاقي خودشان را دارند که هر دو مي‌خواهند بهترين باشند و من اين قضيه را درباره کريستيانو رونالدو مي‌دانم. زيرا او شش سال بازيکن من بود.

آيين قرعه کشي مرحله‌ي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امروز (پنج شنبه) ساعت 14 به وقت ايران برگزار مي‌شود تا گوي‌هاي سفيد تکليف تيم‌ها را مشخص کنند. گوي‌هايي که مي‌تواند فرگوسن و رونالدو رو با هم روبرو کند!
varzesh8online بازدید : 67 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

مهاجم پرتغالي مادريد گفت: اگر برنده توپ طلاي جهان نشود خيلي ناراحت نخواهد شد. با اين حال اعتراف کرد کسب اين جايزه براي او مهم است.


کريستيانو رونادو، مهاجم رئال مادريد در آستانه مراسم توپ طلاي فوتبال جهان که چندي ديگر در سوئيس برگزار مي‌شود، گفت: اگر چه دوست دارد که برنده جايزه مرد سال فوتبال جهان شود، اما کسب جوايز تيمي براي او از اهميت بالاتري نسبت به جوايز فردي قرار دارد .

به گزارش ايسنا،رونالدو در اين خصوص در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال پرتغال، گفت: 100 درصد مشخص است که من دوست دارم هميشه پيروز باشم. من آدم رياکار يا دروغگو نيستم. رسيدن به توپ طلا آرزوي من است، اما فکر نمي‌کنم که اگر موفق نشوم به آن برسم پايان دنيا خواهد بود.

من بدون کسب جوايز فردي نيز مي‌توانم خودم باشم. حتي اگر ناعادلانه باشد. فعاليت‌هاي ورزشي يک فوتباليست با جوايز فردي او شناخته نمي‌شود، بلکه اين جوايز تيمي هستند که باعث مي‌شود يک فوتباليست از ديگر فوتباليست متمايز شود.

مهاجم پرتغالي رئال مادريد ادامه داد: وقتي براي تيم ملي کشورم بازي مي‌کنم حساسيت آن براي من بسيار بيشتر است تا جايي که براي باشگاهم رئال مادريد بازي مي‌کنم. حس بازي کردن براي تيم ملي پرتغال کاملا با بازي کردن در رده باشگاهي براي رئال مادريد متفاوت است. درست است که حس پيروزي و رقابت شبيه هم هستند، اما وقتي براي تيم کشورت بازي مي کني حساسيت آن بسيار بالاتر مي‌رود.
varzesh8online بازدید : 83 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

رسانه‌هاي بين‌المللي ورزشي مدعي شدند که باشگاه بارسلونا پس از تشخيص بازگشت سرطان به سرمربي اين تيم به دنبال گزينه‌اي براي جانشيني موقت وي هستند.


گزارش‌هاي رسانه‌هاي اسپانيايي حاکي از اين است که تيتو ويلانوا پس از بازگشت سرطانش هدايت بارسلونا را کنار خواهد گذاشت، وي سال گذشته تحت عمل جراحي قرار گرفت و تومور با موفقيت از غده بزاقي او خارج شد تا او پس از رفتن گوارديولا، هدايت آبي‌اناري پوشان را در دست بگيرد.

به گزارش فارس،رسانه‌ها گزارش داده‌اند که باشگاه بارسلونا به دنبال گزينه‌اي براي جانشيني موقت ويلانووا است.

باشگاه بارسلونا امروز در بيانيه‌اي اعلام کرد که بيماري سرطان سرمربي اين تيم بازگشته است و تمام فعاليت‌هاي امروز خود را لغو و به حالت تعليق درآورد؛ اما جزئياتي در اين باره منتشر نکرد.

همچنين اين باشگاه هيچ اشاره‌اي به تعيين جانشين براي ويلانووا نداشته است.
varzesh8online بازدید : 73 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)
شماره هفت رئال مادريد از تمايل خود براي کسب دومين جايزه «توپ طلا» خبر داد. [رونالدو: دوست دارم باز هم توپ طلا را ببرم] کريستيانو رونالدو ستاره تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا و تيم ملي پرتغال اعتراف کرد که دوست دارد جايزه «توپ طلا» را که روز هفتم ژانويه دو هزار و سيزده اعطا خواهد شد از آن خود کند. وي در مصاحبه اي که امروز (چهارشنبه) در پايگاه اينترنتي فدراسيون فوتبال پرتغال منتشر شد گفت: «اگر توپ طلا را ببرم خيلي خوب است اما اگر نبرم مهم نيست. زندگي ادامه دارد. اما روشن است که دوست دارم اين جايزه را ببرم.» رونالدو که در سال دو هزار و هشت اين جايزه را از آن خود کرده بود افزود: «درست يا نادرست، تصميم همان تصميمي خواهد بود که گرفته خواهد شد. شايد خيلي خوشحال شوم شايد هم ناراحت. اما زندگي همين است و من نمي توانم زندگي ام را به جايزه اي فردي گره بزنم. توپ طلا جايزه اي است که آرزويش را دارم اما نمي توانم به آن به چشم جنگ نگاه کنم يا بگويم که اگر آن را نبرم دنيا به پايان خواهد رسيد. در زندگي ورزشي جوايز تيمي که مهمتر هستند به چشم مي آيد.» علاوه بر کريستيانو رونالدو، آندرس اينيستا اسپانيايي و ليونل مسي آرژانتيني که هر دو در بارسلونا توپ مي زنند نامزد دريافت توپ طلا هستند. مسي تاکنون سه بار اين جايزه را بدست آورده است.
varzesh8online بازدید : 77 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

بوندس‌ليگا همچنان پرتماشاگرترين ليگ‌ اروپا


پس از پايان نيم فصل نخست بوندس ليگا و با توجه به آمار ارائه شده بوندس ليگا همچنان در صدر پر تماشاگرترين ليگ هاي اروپايي باقي مانده است.


 با پايان نيم فصل نخست بوندس ليگا، ليگ اول ژرمن ها همچنان در صدر پرتماشاگر ترين ليگ اروپايي باقي ماند. ميانگين 42 هزار و 109 نفر در هر ديدار بوندس ليگايي از بازي ها ديدن کرده اند.

البته اين ميانگين نسبت به فصل گذشته حدود سه هزار نفر کاهش را شاهد بوده که آن هم بدليل عدم حضور کايزرسلاترن، کلن و هرتا برلين سه تيم پر تماشاگر در بوندس ليگاي يک طبيعي است.

بوروسيا دورتموند در اين آمار با ميانگين 80 هزار و 496 نفر در استاديوم سيگنال ايدونا پارک برترين باشگاه بوندس ليگايي از نظر حضور تماشاگر است پس از دورتموندي ها بايرن مونيخ با 71 هزار نفر در رتبه دوم قرار دارد.
varzesh8online بازدید : 65 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

تيم منتخب هفته بوندس‌ليگا


 


     با خاتمه پيکارهاي اين هفته ليگ ژرمن‌ها که آخرين سري از مسابقات دور رفت بود،‌ هفته نامه کيکر مطابق معمول اقدام به انتخاب 11 بازيکن برتر کرد. بر همين اساس ماريو گوتسه، ستاره 20 ساله و توانمند تيم ملي آلمان بخاطر درخشش در بازي زردپوشان دورتموندي در خانه هوفن‌هايم(برد 3 بر يک) انتخاب شد.


به گزارش فارس، همچنين در اين گزينش از تيم ماينس 3 بازيکن ( پوزپخ، سابونيک، مولر) بخاطر کسب برد ارزشمند خانگي 3 بر يک مقابل اشتوتگارت به تيم منتخب هفته راه پيدا کردند.


بورسيامونشن‌‌گلادباخ و فرايبورگ 2 و بايرن، دورتموند ، فرانکفورت و بايرلورکوزن هر کدام يک نماينده در اين جمع دارند.


فهرست اسامي اين تيم به شرح زير است:


*دروازه‌بان:


تر اشتگن، بورسيامونشن‌گلادباخ. در تساوي يک بر يک با بايرن‌، قهرمان مقتدر دور رفت بوندس‌ليگا درخشش خيره‌کننده اي داشت و يوپ هاينکس در صحبت‌هاي پس از بازي خود به اين نکته اشاره کرد که دروازه‌بان گلادباخي‌ها که مرد شماره 3 تيم ملي آلمان نيز است، سد محکمي مقابل حملات شاگردانش در اين مصاف بوده است.


 *خط دفاع: 


مدافع راست: زدنيک پوزپخ، ماينس. در برد 3 بر يک مقابل اشتوتگارت در ورزشگاه کوفيس‌آره‌نا و در حضور 31 هزار نفر يکي از ارکان کسب موفقيت تيمش نام گرفت و به دقت به انجام وظايف مشغول شد.


مدافع مياني: مارتين اشترانسل، بورسيامونشن‌‌گلادباخ. او نيز در تاکتيک دفاعي تيمش که مقابل بايرن‌ در نظر گرفته شده بود، به دقت به وظايف خود عمل کرد و اجازه گذر به مهاجمان مونيخي را نداد.


مدافع مياني:‌دانته،‌ بايرن‌مونيخ. اين مدافع برزيلي مقابل تيم سابقش يکي از روزهاي بسيار خوب خود را تجربه کرد. وي در اين بازي بي‌نقص ظاهر شد.


مدافع چپ: رادوسلاو سابانيويک، ‌ماينس. اين مدافع توانمند اهل اسلوواکي مقابل اشتوتگارت و برد 3 بر يک در منطقه دفاع چپ حاشيه امنيت براي تيمش در جدال با اشتوتگارت ايجاد کرد و جزو بهترين‌ها بود.


 *خط مياني:


هافبک راست: هاينس مولر، ماينس. دو گل زد و يک پاس گل داد. مولر 34 ساله در جدال با اشتوتگارت بهترين بازيکن ميدان به همين خاطر نام گرفت.


هافبک مياني: يان روزنتال، فرايبورگ. اين هافبک آلماني در جدالي که تيمش 3 بر يک شالکه را شکست داد و همين نتيجه باعث اخراج هوب استيوونس، مربي هلندي حريف شد، 2 گل زد.


هافبک مياني: پيرمين اشوگلر، اينتراخت فرانکفورت. در پيروزي 2 بر صفر خارج از خانه مقابل سفيد و سبزپوشان ولفسبورگي گلي نزد، اما اين بازيکن سوئيسي سازنده 2 گل تيمش شد. به باور کساني که اين بازي را تماشا کردند، او مرد برتر ميدان بود.


هافبک چپ: ماريو گوتسه، بورسيادورتموند. در برد 3 بر يک در زمين هوفن‌هايم يک گل زد و 2 گل ساخت تا شاگرد اول يورگن کلوپ در اين جدال باشد.


*خط حمله:


مهاجم نوک: اشتفان کيسلينگ، بايرلورکوزن. کاپيتان ملي‌پوش لورکوزني‌ها در برد ارزشمند 3 بر صفر مقابل هامبورگ، 2 گل تيمش را به زيبايي به ثمر رساند.


مهاجم نوک: ماکس کروزه، فرايبورگ. اين مهاجم 24 ساله آلماني در شکل گيري برد 3 بر يک مقابل شالکه گلي نزد، اما سازنده هر 3 گل تيمش در اين جدال مهم بود.

varzesh8online بازدید : 70 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال 91-92 تا تاریخ ۲۹/۹/۱۳۹۱

تيم بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
سپاهان ميلان سوشِک
عادل كلاه كج - حسن اشجاري - ميلاد زنيدپور - هادي تاميني
استقلال تهران حسن اشجاري- چهارمحالي -عباس محمدرضايي- فرزاد حاتمي-  يعقوب کريمي -ايمان موسوي - مجيدي -ويسنته آرزه
جانواريو -ميثم حسيني -محمد انصاري- ميداودي -منوچهري
فولاد خوزستان
آرش افشين
ملوان بندرانزلي هادي تاميني
امير حاج‌محمدي - عليرضا جراح‌کار
راه آهن شهرري   حسين کعبي-علي اميري
تراکتور سازي
آنسلمو ويلا - فرزاد حاتمي
سايپا
محسن يوسفي-منصور تنهايي
فجر سپاسي محمد انصاري -مسلم فيروزآبادي-حسين فاضلي-محمد فرامرزي-فرشاد اسماعيلي- يونس شاکري 
رضا حقيقي-عباس محمدرضايي- بابک لطيفي-ديگو ماکسيمو-محمد خزايي- رضا جلالي - حسين خسروي
مس کرمان منصور تنهايي
حسين کاظمي
نفت تهران سامان آقازماني - ميثم حسيني-منوچهري - محسن يوسفي يعقوب کريمي -ايمان موسوي - حسين بابايي
داماش گيلان داسيلوا مهدي کياني-حسين کوشکي-مسعود زارعي
پرسپوليس رضا حقيقي - عادل کلاه کج-
ويکروم - ميلاد نوري -فريد کريمي
سامان آقازماني-جواد کاظميان-سعيد قدمي-افشين اسماعيل زاده- مهرزاد معدنچي - ايمون زايد
صباي قم ايوان سيريچ-سهراب بختياري زاده-ميثم خسروي- سامان آقازماني
محسن خليلي - ويکروم - ميلاد نوري -فريد کريمي
پيكان داود حقي - حسين آشنا - تياگو ماکسيما - ميلاد زنيدپور

نادر احمدي - مصطفي عاقلي-سيدامير ميربزرگي-صادق گشني- علي‌اکبر فرهنگ
آلومينيوم هرمزگان مجتبي زارعي - ايگور کاسترو

ذوب آهن محمد محمدي پناه-محمد برج لو-گئورگ گاسپاروف - فوفانا - احسان پهلوان
ابراهيم محمدي-هوگو ماچادو-احمد محمدپور-ميلاد ميرترابي-مجتبي بابک-حميد پروار-استويچکوف - ايگور کاسترو
نفت آبادان حسين کعبي - علي عساکره - مهدي کياني - هادي رمضاني مصطفي صبري - ملو - سيميچ
گهر زاگرس حامد پورعمران-اميد سينگ
مجتبي زارعي

             

                   اسامي قرمز : احتمالي

 

varzesh8online بازدید : 76 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

ويکروم، نوري و کريمي در ليست خريد گل محمدي


سه بازيکن از تيم صباي قم مد نظر يحيي گل محمدي سرمربي موقت تيم فوتبال پرسپوليس قرار گرفته اند.


   يحيي گل محمدي اين روزها چند بازيکن را در ليست مازاد پرسپوليس قرار داده تا از اين طريق و با خالي کردن ليست پرسپوليس بتواند مقدمات حضور نفرات و بازيکنان مورد  نظر خود را به جمع سرخپوشان فراهم کند.


به گزارش مهر، ميلاد نوري اولين بازيکني بود که مربي جوان پرسپوليس از او خواست تا با دريافت رضايت نامه از صبا به پرسپوليس ملخق شود.هرچند که مسئولان باشگاه صباي قم با اين انتقال مخالفت کردند.


ديويد ويکروم هافبک 20 ساله و نيجريه اي صبا که از شيرين فراز به اين تيم پيوسته دومين بازيکن مد نظر گل محمدي است که دو روز قبل مسئولان باشگاه قمي به ويکروم اعلام کردند که رضايت نامه او را براي پرسپوليس صادر نخواهند کرد.


سومين بازيکن مورد نظر يحيي گل محمدي هم فريد کريمي است که البته هنوز مشخص نيست باشگاه صباي قم با انتقال اين بازيکن هم مخالفت مي کنند يا نه. باشگاه پرسپوليس بسيار اميدوار است تا شرايطي را براي جا به جايي سامان آقازماني با يکي از اين بازيکنان فراهم کند. از همين رو گل محمدي و مسئولان باشگاه پرسپوليس در انتظار پاسخ نهايي همتايان خود در باشگاه صباي قم هستند.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عملکرد این سایت ورزشی موفق هستید؟
    از این سایت ورزشی رازی هستید ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 847