loading...
خبر ورزشی
varzesh8online بازدید : 67 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

مهاجم پرتغالي مادريد گفت: اگر برنده توپ طلاي جهان نشود خيلي ناراحت نخواهد شد. با اين حال اعتراف کرد کسب اين جايزه براي او مهم است.


کريستيانو رونادو، مهاجم رئال مادريد در آستانه مراسم توپ طلاي فوتبال جهان که چندي ديگر در سوئيس برگزار مي‌شود، گفت: اگر چه دوست دارد که برنده جايزه مرد سال فوتبال جهان شود، اما کسب جوايز تيمي براي او از اهميت بالاتري نسبت به جوايز فردي قرار دارد .

به گزارش ايسنا،رونالدو در اين خصوص در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال پرتغال، گفت: 100 درصد مشخص است که من دوست دارم هميشه پيروز باشم. من آدم رياکار يا دروغگو نيستم. رسيدن به توپ طلا آرزوي من است، اما فکر نمي‌کنم که اگر موفق نشوم به آن برسم پايان دنيا خواهد بود.

من بدون کسب جوايز فردي نيز مي‌توانم خودم باشم. حتي اگر ناعادلانه باشد. فعاليت‌هاي ورزشي يک فوتباليست با جوايز فردي او شناخته نمي‌شود، بلکه اين جوايز تيمي هستند که باعث مي‌شود يک فوتباليست از ديگر فوتباليست متمايز شود.

مهاجم پرتغالي رئال مادريد ادامه داد: وقتي براي تيم ملي کشورم بازي مي‌کنم حساسيت آن براي من بسيار بيشتر است تا جايي که براي باشگاهم رئال مادريد بازي مي‌کنم. حس بازي کردن براي تيم ملي پرتغال کاملا با بازي کردن در رده باشگاهي براي رئال مادريد متفاوت است. درست است که حس پيروزي و رقابت شبيه هم هستند، اما وقتي براي تيم کشورت بازي مي کني حساسيت آن بسيار بالاتر مي‌رود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عملکرد این سایت ورزشی موفق هستید؟
    از این سایت ورزشی رازی هستید ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 907