loading...
خبر ورزشی
varzesh8online بازدید : 492 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (1)

محمد رضا حاج اسبویی سنگربان پیشین تیم ملی  ومربی دروازبانهای تیم هیت فوتبال بابل در گفتگو اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت گفت : فوتبال مازندران از نظر بازیکن دارای پتانسیل بالاست ولی از نظر سخت افزاری چند سالی است درجا زده ...


مصاحبه  اختصاصی مازند اسپرت با محمد رضا حاج اسپویی  سنگربان پیشین تیم ملی  ومربی دروازبانهای تیم هیت فوتبال بابل :

آقای حاج اسبویی سلام خسته نباشی لطفا بیو گرافی خودتان را برای بازدیدکنندگان مازند اسپرت بیان بفرمایید

سلام من محمد رضا حاج اسپویی متولد 16/1/1352ازشهرستان بابل محله بحرارم شرقی

چطورشد وارد فوتبال و خصوصا پست دروازبانی شدید / اولین مربیان شما چه کسانی بودند؟

از دوران کودکی علاقه خاصی به فوتبال وبخصوص دروازه بانی داشتم / آرزوی کودکیم بود وقتی بزرگ شدم جز چند گلر خوب ایران شوم اولین مربیم آقای مجید صفا بخش بود.

 


فوتبال از کجا شروع کردی و درچه تیمهای بازی کردید؟

مثل همه فوتبالیست ها  ایرانی از زمین خاکی شروع کردم در دوران نونهالی درتیم پرسپولیس بابل, بعدها به تیم بزرگسالان طبرستان ,استقلال بهشهر, صنعت نفت قایم شهر, حمل ونقل نوشهر

پاس تهران, صبا باتری تهران ,برق شیراز و در انتها ملوان بندر انزلی

بهترین دوران بازی شما چه زمانی و در چه تیمی بوده است ؟

درتیم پاس وهمان سال برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم

درمجموع چند بار به تیم ملی دعوت شدید؟

چند بار بصورت متناوب  دعوت شدم درمقدماتی جام جهانی  1998وصعود تیم به جام جهانی -درمسابقات ارتش ها جهان درخدمت تیم ملی بودم -و آخرین بارسال 1384 افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی ب در بازیهای کشورهای اسلامی در کشورعربستان را داشتم

بهترین وبد ترین خاطرات ورزشی خودتان را بیان بفرمایید :

بهترین : اولین سفرم به خانه خدا همراه تیم ملی  و بدترین : خداحافظی از فوتبال

درچه تیمهای مربیگری کردید وبا چه مربیانی همکاری داشتید :

همانطورکه مستحضرید سه سالی هست از دنیای دروازه بانی کناره گیری کردم و وارد دنیا مربیگری شدم اولین سال با آقای احمد زاده درپیکان و امسال درتیم هیت فوتبال بابل با آقای مهران نجفی همکاری می کنم

بهترین دروازبانان حال حاضر ایران و جهان از نظر شما چه کسانی هستند ؟

در ایران سید مهدی رحمتی وجهان کاسیاس

نظرتان راجب وضیعت کنونی فوتبال مازندران بخصوص شهر بابل وتیم هیت فوتبال بیان بفرمایید :

فوتبال مازندران از نطر بازیکن دارای پتانسیل بالاست ولی از نظر سخت افزاری  چند سا لیست درجا زده و از استانهای دیگر فاصله گرفت وبابل هم از این قاعده مستثنی نیست بعد از 10 سال امسال به کمک مسولین یک تیم دسته سوم خریداری شد به نظرم فوتبال بابل فراتر از لیگ دسته سه هست بازیکنان خوبی داریم امیدوارم سالهای آینده شهر بابل فوتبالیستهای خوبی را به فوتبال کشور معرفی کند

باشنیدن این وازها  اولین چیزیکه به ذهن شما می رسد را بگویید :

مازندران= استان من

فوتبال=زندگی

ورزشگاه هفت تیر= خاطرات

مربیگری=سختی

مرحوم ناصر خان حجازی =اسطوره

پیشکسوت = الگو

آقای حاج اسپویی از اینکه وقتتان را در اختیار مازند اسپرت قرار دادید کمال تشکر را داریم

خواهش میکنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از عملکرد این سایت ورزشی موفق هستید؟
    از این سایت ورزشی رازی هستید ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 846